Časté dotazy zákazníků

Jaká je záruční doba zboží?
Na veškeré naše zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců. Zavazujeme se dodat vám objednané zboží bez vad a nepoškozené. Možnost reklamovat zboží patří mezi základní práva kupujících.

Jak je zboží odesíláno?
Veškeré zboží posíláme bezpečným způsobem proti poškození a je zabaleno buď v krabici nebo podle velikosti v bublinkové obálce. Zasíláme výhradně prostřednictvím České pošty nebo kurýra GLS.

Kolik stojí poštovné?
Dopravné a poštovné činí 129 Kč prostřednictvím České pošty. U kurýrní společnosti GLS je dopravné 99 Kč. Na dobírku nezasíláme.

Mohu si zboží vyzvednout osobně?
Náš internetový eshop Maxidárek.cz nemá kamennou prodejnu. Osobní odběr zboží je možný na adrese naší společnosti, bližší informace zákazník obdrží v emailové zprávě.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodů?
Jelikož nakupujete přes internet, můžete veškeré zakoupené zboží vrátit do 14 dnů od jeho obdržení a bude Vám proplacená plná částka za zboží. Podmínkou je, že zboží nebylo jakkoli použito, nenese žádné známky opotřebení a musí obsahovat všechny komponenty, které Vám byly zaslány.

Jaká je doba na zaplacení zboží od objednání?
Na připsání platby předem na účet čekáme 10 kalendářních dní. Pokud se nedomluvíme telefonicky (+420 773 435 843) nebo písemně e-mailem info@maxidarek.cz na počkání platby, automaticky ji po uplynutí lhůty 10 kalendářních dnů stornujeme.