Vše o vašem nákupu v eshopu maxidarek.cz

Zboží, které máme v nabídce skladem, je fyzicky u našeho dodavatele skladem

Samozřejmě se může stát, že Vámi vybrané zboží, které je uvedeno skladem, je doprodáno chvíli před Vaší objednávkou a nestihli jsme ještě upravit skladovou dostupnost na e-shopu. V tom případě Vás ihned kontaktujeme a domlouváme další kroky. V některých případech je i možné doprodání u jiného dodavatele, i v tomto případě jste co nejdříve informováni.
Objednávky připravujeme, balíme a expedujeme každý den. V našem eshopu MAXIDAREK.CZ odesíláme zboží do 7 pracovních dnů po připsání peněz na účet nebo online formou platební brány GoPay. Akceptujeme pouze platbu dopředu. Na dobírku nezasíláme.

Po potvrzení objednávky email zprávou očekáváme platbu do 10 kalendářních dnů. V případě, že po uplynutí lhůty 10 kalendářních dnů od uskutečnění objednávky není úhrada objednávky připsána na náš účet a neinformovali jste nás o důvodu, automaticky objednávku v systému stornujeme.

Balení zboží

Veškeré zboží je zabaleno a zasíláno v krabici, případně ochranné bublinkové  obálce.

Expedice

Zásilky jsou odesílány prostřednictvím kurýrní společnosti GLS nebo Českou poštou, podle výběru zákazníkem v objednávce.

O expedici jste také informováni e-mailem z našeho obchodu, který obsahuje číslo zásilky, odkaz na její sledování, termín doručení.

Ověřeno zákazníky - HEUREKA.CZ
Přibližně 10 dní od uskutečnění objednávky Vám bude doručen jednoduchý dotazník od Heureka.cz pro vyjádření spokojenosti s nákupem v našem obchodě. Chápeme že v dnešní době e-mailových záplav ve Vaší schránce se Vám mnohdy do vyplňování nechce. Přesto bychom Vás tímto chtěli o jeho vyplnění požádat, neboť jen díky určitému pravidelnému množství zodpovězených dotazníků si náš obchod může udržet certifikát Ověřeno zákazníky.